.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آب انبه، بلای جان مسافر شمالی

رییس کلانتری 209 ترمینال غرب از دستگیری سارقی خبر داد که با مسموم‌کردن فردی با آبمیوه انبه قصد ربودن اموال وی را داشت.
به گزارش ملیت به نقل از ایسنا ،سرگرد محمود مالمیر در تشریح جزئیات این خبر با بیان اینکه در ساعت 8 صبح روز 31 تیرماه عوامل گشت کلانتری ترمینال غرب با دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی در جریان وقوع حادثه‌ای در ترمینال غرب قرار گرفتند، گفت: ماموران با حضور در سالن تخلیه مسافران، مرد حدود 26 ساله‌ای به نام «کامران» را مشاهده کردند که به همراه دو تن دیگر به ماموران نزدیک و طرح شکایت کردند.
 
وی افزود: این فرد در اظهارات اولیه خود عنوان داشت که شب‌گذشته از لاهیجان به مقصد تهران سوار یک دستگاه اتوبوس شده که در میانه راه مسافر کنار دستی‌اش یک پاکت آبمیوه به او تعارف کرده که وی پس از صرف دو لیوان آبمیوه مسموم شده بود.
 
رییس کلانتری 209 ترمینال غرب با بیان اینکه شاکی در اظهارات خود عنوان داشت که در نزدیکی تهران و در حالی که در حالت نیمه‌بیهوش قرار داشت، متوجه می‌شود که سارق نسبت به جست‌وجوی جیب‌های وی مبادرت می‌کند، گفت: حرکات عجیب مرد سارق موجب شد که شاگرد اتوبوس متوجه رفتارهای او شده و نسبت به دستگیری وی اقدام کند.
 
مالمیر با بیان اینکه متهم 30 ساله به نام «ابوذر» دستگیر و در بازرسی لوازم همراه وی، یک پاکت آبمیوه انبه، یک قبضه چاقو و یک گرم شیره تریاک از وی کشف شد، گفت: بررسی سوابق متهم نشان داد که وی دارای یک فقره سابقه زندان به علت سرقت گوشی است.
 
وی با بیان اینکه مالباخته با هماهنگی‌های انجام شده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد، گفت: پرونده به همراه متهم و اموال مکشوفه در اختیار مقام‌قضایی قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.